Je uitdaging

  • In de commerciële ploeg van Trustmedia, de reclameregie van De Tijd en l’Echo, overtuig je bedrijven van de sterkte van ons luxemagazine Sabato als reclamemedium. Dit doe je door de luxemerken en hun media-agentschappen te benaderen, zowel nationaal als internationaal.
  • Je ontwikkelt in hoog tempo nieuwe relaties en versterkt de bestaande. Met hen werk je samen communicatieoplossingen uit, die uitmonden in Sabato campagnes of grotere communicatieprojecten.
  • Je bent verantwoordelijk voor het hele proces van prospectie tot verkoop.
  • Je bent in staat langetermijnrelaties uit te bouwen met klanten; je bent hun aanspreekpunt en vertrouwenspersoon. Daartoe verwerf je inzicht in de luxesector en ben je creatief genoeg om op maat gemaakte communicatieprojecten aan te bieden in Sabato, maar ook binnen de andere kanalen van ons rijke merkenportfolio (kranten, tablets, websites, Sabato events, databasetoepassingen).
  • Je bent permanent op de markt aanwezig en geeft er intelligente feedback over, teneinde mee te kunnen werken aan de verdere ontwikkeling van Sabato.
  • Het halen van de wekelijkse objectieven is voor jou evident, het overschrijden ervan een uitdaging. Je rapporteert aan de business partner, die je de nodige professionele ondersteuning geeft.

 Je profiel

  • Je wordt als een echte professional geaccepteerd op vlak van communicatieadvies in de luxesector door je hogere opleiding en goede algemene ontwikkeling. Je hebt interesse in de luxesector (mode, reizen, interieur, …), en ervaring in prospectie en accountmanagement (telefonische én face-to-face).
  • Je bent bereid om af en toe naar het buitenland te reizen, om beurzen bij te wonen en je vertegenwoordigers te ontmoeten.
  • Je bent resultaatgericht en bereid om te werken met kortetermijnobjectieven. Je bent vooral een ‘hunter’. Hiervoor is verkoopstalent een vereiste, ervaring in de media een extra troef.
  • Door je doorzettingsvermogen en gedrevenheid ben je in staat om tegenslagen in de verkoop te overstijgen. Stressbestendigheid is noodzakelijk waardoor je om kan gaan met verschillende deadlines tegelijk.
  • Door je uitmuntend organisatietalent kan je verschillende projecten tegelijk afwerken. Uiteraard ken je de nodige Office tools (Word, Excel en PowerPoint), ben je vlot tweetalig (NL/FR) en beschik je over een goede kennis van het Engels.

 We bieden je

  • Je werkt voor een succesvol, creatief en innoverend mediabedrijf met sterke nieuwsmerken, waar enthousiaste medewerkers meteen impact hebben op het bedrijfsresultaat.
  • Je werkt in het inspirerende historische gebouw van Tour&Taxis, gemakkelijk bereikbaar met het openbaar vervoer (trein, metro, bus).
  • Jouw inzet wordt beloond met een aantrekkelijk marktconform salaris, extralegale voordelen en voldoende ruimte om met ons mee te groeien.

Over Trustmedia

Trustmedia is de Advertising Solutions afdeling van Mediafin, uitgever van de zakenkranten en nieuwssites De Tijd en L’Echo, de personal finance magazines Netto/Mon Argent, het weekendmagazine Sabato en de nieuwsbrieven De Belegger/L’Investisseur. Met steeds vernieuwende communicatieoplossingen speelt Trustmedia in op de behoeften van haar klanten en streeft daarbij steeds naar het versterken van hun groei en hun marktpositie. Research, advertising, crossmediale content services, projecten op maat en datatoepassingen, behoren tot de expertises van onze medewerkers. Hun oplossingen vertalen zich in steeds meer klanten. Op die manier verzekert Trustmedia aan bedrijven en organisaties een directe en efficiënte toegang tot het unieke en steeds groeiende lezerspubliek van De Tijd en L’Echo.

Interesse?

Stuur je cv en motivatiebrief naar jobs@mediafin.be.