Jouw uitdaging

  • Je bouwt de positie van Mediafin in de markt van employer branding en rekruteringscommunicatie uit. Je richt je hierbij zowel tot werkgevers als high-end rekruteringsbedrijven, over alle sectoren heen.
  • Je onderhoudt persoonlijk en rechtstreeks klantencontact op C-level. Je gaat in dialoog over de bedrijfs- en HR-strategie, en formuleert op basis hiervan communicatie-oplossingen die de doelstellingen van je klanten helpen realiseren. Maatwerk is de standaard. Je onderhandelt zelf deze deals en werkt naar concrete omzet- en marge-targets toe.
  • Je fundament is de unieke positie van De Tijd en L’Echo die als geen ander de populatie van beroeps actieve hogere profielen bereiken. Je denkt en handelt multimediaal (krant, magazine, digitaal, data en content publishing) en maakt gebruik van de unieke toepassingen en technologieën die Mediafin in huis heeft. Je communicatie aanbod surft mee op de continue investeringen die Mediafin doet in digitale innovatie.
  • In je klantenportfolio en in je marktsegment blijf je voortdurend alert voor opportuniteiten. Je werkt proactief initiatieven uit die nieuwe business genereren en die onze klanten sterk waarderen.
  • Je volgt de ontwikkelingen op in de markt en bij je klanten. Van daaruit stel je nieuwe projecten en initiatieven voor, die bijdragen tot de continue groei.
  • Je kan beroep doen op een intern team van experts dat op diverse fronten data en knowhow kan aanreiken.

Jouw profiel

  • Je hebt commerciële ervaring, idealiter in de mediawereld of aanverwante, en een sterke affiniteit met de HR-sector
  • Je combineert actiegerichtheid met een scherp strategisch inzicht.
  • Je bent proactief en hebt ervaring met solution selling binnen een complex aanbod aan oplossingen.
  • Je bent zeer sterk in de uitbouw van lange termijnrelaties.
  • Je hebt een uitgesproken commerciële drive en bent zeer business gedreven
  • Je bent team oriented en gaat heel vlot in overleg
  • Je bent Nederlandstalig, met een uitstekende kennis van het Frans.
  • Je bent een topambassadeur van onze titels De Tijd|L’Echo.

Trustmedia…

Trustmedia is de Advertising Solutions afdeling van Mediafin, uitgever van de zakenkranten en nieuwssites De Tijd en L’Echo, de personal finance magazines Netto/Mon Argent, het weekendmagazine Sabato en de nieuwsbrieven De Belegger/L’Investisseur.

Met steeds vernieuwende communicatieoplossingen speelt Trustmedia in op de behoeften van haar klanten en streeft daarbij steeds naar het versterken van hun groei en hun marktpositie.

Research, advertising, crossmediale content services, projecten op maat en datatoepassingen, behoren tot de expertises van onze medewerkers . Hun oplossingen vertalen zich in steeds meer klanten.  Op die manier verzekert Trustmedia aan bedrijven en organisaties een directe en efficiënte toegang tot het unieke en steeds groeiende lezerspubliek van De Tijd en L’Echo.

Interesse?

Stuur jouw cv en motivatiebrief naar jobs@mediafin.be.