Contact center manager

Jouw uitdaging

  • Binnen het marketing afdeling van Mediafin, de uitgever van De Tijd en L’Echo, beheer je de contact center van Mediafin.
  • Je coördineert alle betrokken partijen en delegeert de nodige taken;
  • Je monitort en stuurt de kwaliteit van de operaties binnen onze klantendienst. Je onderneemt de nodige stappen bij problemen. Je doet zelf voorstellen naar verbetering van het proces;
  • Je rapporteert aan de Marketing Director.

Jouw profiel

  • Je hebt ervaring in contact center omgevingen, als team leader of project manager.
  • Je bent sterk in Project Management;
  • Je werkt structureel en nauwgezet;
  • Je bent hands-on en kan proactief meedenken
  • Je hebt een kritische geest; je hebt aandacht voor details;
  • Je bent assertief en neemt de verantwoordelijkheid voor jouw projecten;
  • Je hebt enige affiniteit met marketing tools
  • Je bent Nederlandstalig met een goede mondelinge kennis van het Frans.

Wij bieden je

  • Je werkt voor één van de snelst groeiende mediabedrijven, waar enthousiaste medewerkers meteen impact hebben op het bedrijfsresultaat.
  • Je werkt in het inspirerende historische gebouw van Tour&Taxis, gemakkelijk bereikbaar met het openbaar vervoer (trein, metro, bus).
  • Jouw inzet wordt beloond met een aantrekkelijk marktconform salaris, extralegale voordelen en voldoende ruimte om met ons mee te groeien.

Interesse?

Stuur je cv en motivatiebrief naar jobs@mediafin.be.

2018-03-09T12:58:26+00:00