Jouw uitdaging

  • Binnen Mediafin ben je verantwoordelijk voor de strategie van alle data-driven advertentie oplossingen (display advertising, content marketing, PR services, lead generation enz…)
  • Door gebruik te maken van jouw data-inzicht en commerciële expertise, en in samenwerking met uw collega’s van de verschillende advertentie-departementen, speel je een doorslaggevende rol bij de strategie en het ontwikkelen van nieuwe data-proposities om te voldoen aan de behoeften van adverteerders
  • Vanuit de data-strategie stuur je, in samenwerking met je collega’s van het datateam (analisten), de ontwikkeling van de juiste tools en oplossingen (creëren van segmenten, campagnerapportage, inzichten…) aan om beter te kunnen voorzien in de data-behoeften van de advertentie-departementen
  • In je rol als data-strategist heb je een scharnierfunctie binnen Mediafin en coördineer, motiveer en ondersteun je de sectorverantwoordelijken binnen het salesteam om onze klanten jouw innoverende data-oplossingen aan te bieden
  • Je bepaalt en implementeert het businessplan voor de data-strategie van Tijd & L’Echo (websites, mobiele applicaties, web TV, databases) als performant reclamemedium
  • Je bent continu op de hoogte van de nieuwste digitale toepassingen in de markt en bij je klanten. Van daaruit stel je nieuwe business modellen en initiatieven voor, die bijdragen tot de continue groei
  • Je hebt een sleutelrol in de digitale transitie van onze media met oog voor de multimediale aanpak (krant, magazine, digitaal, data en content integratie) en totaalomzet van Trustmedia

Jouw profiel

  • Je hebt inzicht in data en online targeting concepten en bent gebeten door de digitale media
  • Je hebt commerciële ervaring, minimum op key account management niveau, idealiter in de mediawereld of aanverwante, en een sterke affiniteit met de digitale wereld
  • Je combineert actiegerichtheid met een scherp strategisch inzicht
  • Je bent proactief en hebt ervaring met business development tot solution selling binnen een complex aanbod aan oplossingen.
  • Kennis van tools voor datavisualisatie (bijv.QlikSense) is een pluspunt
  • Eerdere ervaringen met DMP-platforms en / of marketingautomatiseringsoplossingen is een pluspunt
  • Je hebt een uitgesproken commerciële drive en bent zeer business gedreven
  • Je bent team oriented en gaat heel vlot in overleg
  • Je bent tweetalig NL-FR

We bieden je

Mediafin is een vernieuwend en succesvol mediabedrijf waar enthousiaste medewerkers, dankzij de vlakke structuur en communicatielijnen, een platform krijgen om initiatieven te nemen en inge-zet worden op hun talent. Dankzij jouw ownership en ondernemerschap krijg je meteen impact op het bedrijfsresultaat. Wij bieden je ruimte voor persoonlijke groei. Jouw inzet wordt ook beloond met een aantrekkelijk salaris, extralegale voordelen (inclusief bedrijfswagen) en voldoende ruimte om met ons mee te groeien. Onze kantoren op de inspirerende campus van het Brusselse Tour&Taxis zijn gemakkelijk bereikbaar en hebben een eigen parkeergelegenheid.

Trustmedia…

… is de Advertising Solutions afdeling van Mediafin, uitgever van de zakenkranten en nieuwssites De Tijd en L’Echo, de personal finance magazines Netto/Mon Argent, het weekendmagazine Sabato en de nieuwsbrieven De Belegger/L’Investisseur. Met steeds vernieuwende communicatieoplossingen speelt Trustmedia in op de behoeften van haar klanten en streeft daarbij steeds naar het versterken van hun groei en hun marktpositie.
Research, advertising, crossmediale content services, projecten op maat en datatoepassingen, behoren tot de expertises van onze medewerkers . Hun oplossingen vertalen zich in steeds meer klanten. Op die manier verzekert Trustmedia aan bedrijven en organisaties een directe en efficiënte toegang tot het unieke en steeds groeiende lezerspubliek van De Tijd en L’Echo.

Interesse?

Stuur jouw cv en motivatiebrief naar jobs@mediafin.be.