Jouw uitdaging:

Als digital project manager werk je content marketing projecten uit en volg je nauwgezet de digitale campagnes op. Je bent in de eerste plaats verantwoordelijk voor alle digitale, native campagnes van onze klanten. Dat betekent het creëren en verzorgen van de distributie via de verschillende kanalen van  De Tijd/L’Echo, alsook het  rapporten tijdens en na afloop van de campagne. Met je digitale kennis weet je alle campagnes te coördineren en bij te sturen waar nodig.

Jouw profiel:

  • Je bent sterk in digital advertising en volgt de laatste digitale trends op de voet. Kennis van digitale advertentieplatformen zijn een pluspunt.
  • Je weet als geen ander hoe je marketingcampagnes opzet op de social media platformen Facebook en LinkedIn.
  • Je hebt ervaring met tools voor publicatie en tracking zoals: Facebook Business & Ads Manager, Facebook Pixel, Google Tag Manager, Google Data Studio,….
  • Je voelt je comfortabel met performance marketing. CTR’s, SOV, bannering,… hebben voor jou geen geheimen meer.
  • Je hebt interesse/passie voor data. Kennis van dashboards is een pluspunt..
  • Je analyseert en rapporteert de performantie van de sociale/digitale mediacampagnes en reageert proactief.
  • Je hebt al een eerste ervaring in de media. Daardoor voel je het DNA en de doelgroepen van De Tijd en L’Echo goed aan.
  • Je hebt een goede commerciële voeling en je kan snel schakelen tussen verschillende campagnes en klanten.
  • Je werkt zelfstandig en samen met een team van project managers, designers, webmasters en businessmanagers.
  • Je bent tweetalig Nederlands/Frans.

Content Republic…

Bij Trustmedia is Content Republic al ruim  vijftien jaar de afdeling voor native advertising. Eertijds een pionier, en nog altijd even creatief, onderscheidend en inspirerend met formats die optimaal bij uw boodschap passen. Content Republic brengt authentieke en overtuigende inhoud op maat van de opiniemakers die De Tijd | L’Echo lezen. Content Republic levert maatwerk met een creatieve insteek. Via branded content kan de klant vertrouwen opbouwen, zijn merkverhaal versterken en autoriteit verwerven.

Interesse?

Stuur je cv en motivatiebrief naar jobs@mediafin.be