Digitale Ad-Ops (advertising operations) medewerker

//Digitale Ad-Ops (advertising operations) medewerker

Digitale Ad-Ops (advertising operations) medewerker

Je uitdaging

  • In deze functie maak je deel uit van Trustmedia, de regie van Mediafin. Je vervolledigt het team van advertising operations. Dit team van vijf personen heeft een centrale rol binnen Trustmedia: zonder hen gaan de online en print campagnes niet live, of leveren de campagnes niet correct uit.
  • Je boekt digitale (www.tijd.be, www.lecho.be) en print (krant en magazines) campagnes in en waakt erover dat de campagnes de nodige doelstellingen halen (bvb views, clicks).
  • Je werkt dagelijks samen met de andere afdelingen binnen Trustmedia (waaronder Marketing, Sales, Content Republic): je bent hun aanspreekpunt bij vragen over beschikbaarheid en uitvoering van de digitale en print campagnes.
  • Tegelijkertijd heb je ook contact met de adverteerders: je bewaakt het proces van aanlevering van de advertenties en banners, beoordeelt en controleert het aangeleverde materiaal en verzorgt de procedures rond print en online advertising.
  • Daarnaast ben je – samen met het team – ook verantwoordelijk voor het inboeken van de omzet van diezelfde campagnes.

Je profiel

  • Deel uitmaken van een multimediale organisatie, met een groeiende focus op het digitale, motiveert jou;
  • Je hebt bij voorkeur een digitale marketing of IT gerelateerde opleiding genoten. In elk geval, logisch en gestructureerd denken is peace of cake voor jou;
  • Je hebt kennis van HTML (5), CSS, Javascript of bent bereid je bij te scholen;
  • Je bent nauwkeurig, stressbestendig, flexibel;
  • Je werkt graag en goed in teamverband;
  • Je bent tweetalig NL-FR.

 Trustmedia…

Je werkt voor één van de snelst groeiende mediabedrijven, waar enthousiaste medewerkers meteen impact hebben op het bedrijfsresultaat. Je werkt in het inspirerende historische gebouw van Tour&Taxis, gemakkelijk bereikbaar met het openbaar vervoer (trein, metro, bus). Jouw inzet wordt beloond met een aantrekkelijk marktconform salaris, extralegale voordelen en voldoende ruimte om met ons mee te groeien.

Interesse?

Voor wie dat wil, is deze rol een doorgroeifunctie. Met deze online en offline kennis achter je kiezen, ben je na een drietal jaar klaar voor een nieuwe rol binnen de media-industrie. Mensen met ad-ops ervaring groeien binnen het Belgisch medialandschap vaak door naar functies binnen commerciële domeinen, consulting, technologie management, en dergelijke meer.

Stuur jouw cv + motivatiebrief naar jobs@mediafin.be

2019-08-09T11:44:04+00:00