Boek een
Knappe Kop

Boek een van deze ‘Knappe Koppen’ van Mediafin voor een inspirerende sessie met uw collega’s en steun zo mee de strijd tegen kanker.

Boek een Knappe Kop

Boek een van deze ‘Knappen Koppen’ van Mediafin voor een inspirerende sessie met uw collega’s en steun zo mee de strijd tegen kanker.

Breng tussen 28/03 en 10/05 uw bod uit op één (of meerdere) van onze Knappe Koppen. In de week van 13/05 contacteren wij de bedrijven met het hoogste bod. De opbrengst gaat naar Kom op tegen Kanker. Bieden kan vanaf € 600.

Peter Quaghebeur

CEO Mediafin

De tien managementgeboden van Peter Quaghebeur.

Doe een bod

Isabel Albers

Algemeen hoofdredacteur De Tijd & L’Echo

Alles wat u altijd al wilde vragen over onze journalistiek.
Jullie groepje krijgt een rondleiding op de redacties van De Tijd en L’Echo én een rondetafelgesprek met Isabel Albers, algemeen hoofdredacteur van De Tijd en L’Echo.

Doe een bod

Gert Bakelants

Hoofdredacteur De Belegger

Beleggen is het nieuwe sparen.
Hoe kan u als professional (makelaar/ bankier/ vermogensbeheerder, private/ personal banker) uw klanten hiervan overtuigen?

Doe een bod

Lars Bové

Onderzoeksjournalist

De geheimen van de onderzoeksjournalist.
Een blik achter de schermen van de Belgische en internationale onderzoeksjournalistiek.

Doe een bod

Peter De Groote

Hoofdredacteur De Tijd

Voorsprong nemen met De Tijd
Rolt de ene crisis na de andere over ons? Of krijgen we dat gevoel door de media? Hoe bepaalt De Tijd wat nieuws is en wat niet? De hoofdredacteur van De Tijd biedt een inkijk in hoe zijn redactie werkt en nieuws tot stand komt, en hij legt uit hoe ondernemende mensen met juiste informatie een voorsprong kunnen nemen in een wereld in volle verandering.

Doe een bod

Bart Haeck

Redacteur politiek

Media en democratie.
Democratie kan alleen floreren als burgers geïnformeerd zijn. Die rol van de media ligt onder vuur van overheden, mediaeigenaars, journalisten en de mediagebruiker zelf.

Doe een bod

Dieter Haerens

Director Business Development & Partnerships

Pro Centen. Zeven gouden regels om meer uit uw geld te halen.
‘Als gij meer opbrengst op uw geld wilt, zult gij nooit (meer) zondigen tegen deze zeven gulden regels.’ Bonus: vijf goede gewoontes om uw vermogen te beschermen.

Doe een bod

Roland Legrand

Redacteur Technologie

De hype voorbij in… AI, metaverse/spatial computing of web3 (blockchain, nft).
Technologie evolueert in sprongen en hypes. Ook al zijn er bubbels, op de lange termijn onderschatten we hoe intens de veranderingen zijn.

Doe een bod

Serge Mampaey

Redacteur Beleggen en Marktenspecialist

Financiële analyse voor beginners.
Welke aandelen bieden kansen? En bij welke bedrijven gaan de alarmbellen af? De naakte cijfers zetten u al een eind op weg. Of vraag gewoon alles wat u altijd al wilde weten over de beurs.

Doe een bod

Tom Michiels

Director Content Republic

De ‘Power of Podcasts’ voor B2B merken
Learnings uit een uniek en grootschalig Belgisch onderzoek naar de ‘power of podcast' vertaald in best practices voor het maken van impactvolle branded en native podcasts voor uw business.

Doe een bod

Anja Otte

Chef Opinie

Wat is een goed opiniestuk?
Hoe verhoogt u de kans dat uw opiniestuk gepubliceerd wordt? Tips & tricks van de chef Opinie van De Tijd.

Doe een bod

Bert Rymen

Host ‘De 7’

Alles wat u wil weten over ‘De 7’, verteld door de onvolprezen host hemzelf.
Hoe wordt de populairste nieuwspodcast van Vlaanderen gemaakt? Wie doet de productie? Wat zit erin? Wie luistert ernaar? Waarom scoort 'De 7’ zo goed? Wat kan u nog verwachten? En hoe ziet dat nieuwspodcast-landschap in Vlaanderen eruit?

Doe een bod

Tobe Steel

Redacteur Ondernemen

Waarom de energietransitie onvermijdelijk, maar niet vanzelfsprekend is.
Als we niet opletten zit straks het elektriciteitsnet vol. Hoe moet de energiemix er dan uitzien? Welke rol krijgen hernieuwbare energie, gascentrales en kernenergie? Waarom zou het een vergissing zijn om zomaar te stoppen met de productie van olie en gas?

Doe een bod

Rik Van Cauwelaert

Columnist De Tijd

Goede wijn behoeft geen krans. Rik Van Cauwelaert laat u alle hoeken van de Belgische politiek zien.

Doe een bod

Rik Van Puymbroeck

Redacteur weekend en meesterverteller

Hoe ontstonden en ontstaan ideeën voor nieuwe verhalen?
Onze meesterverteller onthult waar het zaadje kan zitten dat een goed en universeel verhaal oplevert, met voorbeelden uit eigen ervaring, De Tijd en kranten en magazines in binnen- en buitenland. En met anekdotes van interviews en reportages van de voorbije 33 jaar. Zelfs met voorbeelden van miskleunen of legendarische bloopers.

Doe een bod

Sara Vercauteren

Managing Director Bepublic Group

Waarom ‘Geen Commentaar’ niet meer werkt.
Tips voor een professionele crisiscommunicatie.

Doe een bod

Boek Uw Knappe Kop
en steun Kom op tegen Kanker